ما در اینستاگرام همیشه اینفلوئنسر های زیادی را مشاهده میکنیم که در حال فعالیت و اینفلوئنسر مارکتینگ هستند اما درصد خیلی کمی از آنها حیوان هستند بله درست فهمیدید حیوان ! شما میتوانید در این مقاله 8 حیوان معروف در اینستاگرام را بشناسید و داستان پشت آنها را بخوانید .
حیوانات معروف در اینستاگرام
1 – هارلو، ایندیانا و ریز
تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام برای این حیوانهای خانگی 1.4 میلیون نفر است، این سه تولهسگ خوش عکس رو که در تصاویر مربوطه مشاهده مینمایید توانستند طرفداران زیادی در اینستاگرام برای خودشان دستوپا کنند. این تولهسگ های شیطون که یکی هارلو از نژاد ویمارنر و دو سگ پا کوتاه به نامهای ایندیانا و ریز هستند، شهرت جهانی پیداکردهاند.
خانم بریتنی وگا صاحب این سه تولهسگ تلاش کرده تا از شهرتشان به خوبی استفاده کند. آنها بهتازگی با برندی به نام پورینا که غذای سگ تولید میکند(به نفع بنیاد بهداشت سگها) همکاری را آغاز نموده است و این موسسه با یک موسسه خیریه سرطان بنام love your mellon نیز همکاری میکنند.
هارلو، ایندیانا و ریز برای بالا بردن آگاهی درباره مریضی پارووبروس (ویروس کشنده سگها) با کمپانی Clorox همکاری میکنند. همچنین این سگها با توجه به درامدهای ناشی از فالورهای خود به سگهای بیسرپناه کمک میکنند تا خانه پیدا کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که این سگها مشتریان تبلیغاتی دیگری نیز دارند که از ان جمله میتوان به بیمه حیوانات پتکو و فیگو و سوبارو اشاره کرد. خانم وگا حتی صفحه دیگری را در اینستاگرام به نام harlowandfriends@ ایجاد کرده است که منحصراً عکس سگهای موجود برای فرزندخواندگی را نشان میدهد.
مدیریت پیج اینستاگرام خود را به ما بسپارید و در کنار نوشیدن قهوه از جذب فالوور های واقعی لذت ببرید برای این کار میتوانید از قسمت خدمات سایت در منو بالایی سایت مدیریت پیج اینستاگرام را انتخاب کنید
2 – لوکی
تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام لوکی 1.3 میلوین فالور است. کمپانی مرسدس بنز برای تبلیغ 2017 GLS SUV خود بجای استفاده از ستارههای سینمایی خوشتیپ از لوکی ( سگی از نژاد هاسکی) برای آخرین کمپین تبلیغاتی خود استفاده کرده است. نکته قابل تأمل در این است که این شرکت ریسک خوشنامی و خوشتیپی افراد را به جان خرید و حاضر شد در تبلیغات خود روی این حیوانات سرمایهگذاری نماید.
آرک آیکمن، مدیرکل خدمات بازاریابی برای مرسدس بنز ایالاتمتحده، به دیداگی گفت: “لوکی و داستانهای او با نمونه کارهای ما مطابقت دارند. زیرا تحقیقات ما نشان دادهاست که تعداد زیادی از مالکان اس یو وی، حیوانات خانگی دارند.”
این سگ آرام که در اینستاگرام بهعنوان ) Loki the Wolfdog لوکی یک سگ گرگی) شناختهشده است، روزهای خود را در سفر در خارج از منزل به همراه مالکش کلیلوند میگذراند، که درآمد حاصله را به دو خیریه حیوانات اهدا میکند: : Canine Support Teams , Eagle Trail Mountain Wolf Sanctuary.
لوکی موردتوجه برندهایی قرارگرفته است که به دنبال ترویج یک شیوه زندگی خارج از منزل هستند و همچنین او حامی رسانههای اجتماعی برای برندهای مطرحی مانندOptOutside ، GoPro ، Rigid Industries Lighting LED و Google Photos است.
.
3 – نالا
اکنون میخواهیم شما رابا نالا، یک گربه ۶ ساله از نژاد سیامی و Tabby با چشمان آبی و پاهای کوتاه و گوشتالو، آشنا کنیم. از زمانی که او برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ در اینستاگرام حضور پیدا کرد، توانست دنبال کنندههای زیادی را جذب نماید.
او در شبکههای اجتماعی مانند BuzzFeed و دیلی میل مورد عرضه و نمایش قرارگرفته است. این حیوان کوچک دوستداشتنی، اسپانسر برندهای مطرحی مانند Friskies، Persil ProClean و Zappos است. نالا اخیراً نیز بهعنوان مدل تبلیغاتی برای سری گوشیهای هوشمند جدید گوگل به نام پیکسل مشغول شده است
.
مالک نالا، واریسیری متاشیتیفان است که در لسآنجلس سکونت دارد. ایشان را بانام مستعار “Pookie” نیز میشناسند. این فرد دارای مدرک MBA است و از خصوصیات بارز وی میتوان به تاجر باهوش بودن ایشان اشاره نمود. پوکی برای یک گربه دیگر خود نیز یک امپراتوری درست کرده است، آقای وایت که سه میلیون و صد هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. @white_coffee_cat
4 – پامکین
تعداد دنبال کننده پاکمین در اینستاگرام یک میلیون، دنبال کننده است. چه حسی دارد که کمتر از یک راکون محبوبیت داشته باشید؟ به این فکر کنید که تعداد فالورهای شما از یک راگون کمتر است. آیا احساس ناخوشایندی به شما دست نمیدهد که از یک راگون باختهاید و این راگون تعداد فالورهای چند برابر شما دارد؟
پامکین یک راکون اهلی است که با صاحبش، لورای جوان و خواهر و برادرهای سگ خود به نامهای، تافی و اورو در باهاما زندگی میکند و فعالیتهای موردعلاقه او لم دادن روی مبل و خوردن آووکادو است.
اکانت اینستاگرام او در حال حاضر بهطور قابلتوجهی از پستهای بسیاری موردحمایت قرارگرفته است. البته چند پست استثنایی برای تبلیغ خیریه برای نجات حیوانان توسط شرکت bark جزء استثناهای این حمایتها هستند. پامکین بهقدری مشهور شده است که یک کتاب به نام “پامکین: راکونی که فکر میکند سگ است” را به خود اختصاص داده و در دنیا منتشر گردیده و در شبکههای تلویزیونی مانندCBS ، ABC ، EW و حتی BCC و Animal Planet نیز به تصویر کشانده شده است..
5 – چولی
تعداد دنبال کنندگان چولی در اینستاگرام صد و چهل و هفت هزار نفر است. چولی را بهعنوان یک نماد مد بهروز و خیره کننده میشناسند. نشریات بزرگی همچون مارتا استوارت و Vogue به معرفی پولی پرداخته و تصاویر این حیوان زیبا را نمایش دادهاند.
چولی برند سگهای فانتزی خود را دارد و کار خود را در اینجا متوقف نکرده است و با برند مطرح روسری Donni Charm و کیفهای Pawtty نیز همکاری میکند. لونی ادواردز، صاحب چولی برای دومین سال تولد چولی یک صندوق خیریه را برای جمعآوری پول درنیویورک راهاندازی کرد و در این جشن رونمایی برندهای مطرحی زیادی مانند BarkBox ، Kind Bars و Bloomingdale موردحمایت مالی قرارگرفتهاند.
ادواردز در دوران جوانی بهکار وکالت مشغول بود و بسیاری ایشان را یک وکیل کارافرین میشناختند. در همان زمان ایده اشتراک گذاری عکس توله سگها در صفحه اینستاگرام خود در ذهن وی جرقه زد و عکسهای حیوانات خانگی خود و دوستان را در صفحه به اشتراک گذاشت. بعد از ذر چند سال مدیریت اینستاگرام به شغل تماموقت وی تبدیل گشت و تمامروز خود را اکنون به این کار میپردازد. دریکی از مصاحبهها ادواردز گفته است که پولی تعداد دنبال کنندههایی بیش از خود دارد و علت این امر را بانمکی و زیبایی چولی برشمارده است.
6 – بودی
تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام بودی ۲۸۹ هزار نفر است. او با برندهای پوشاک مطرحی مانند Coach, American Apparel, and Brooks Brothers همکاری کرده است. بودی یک سگ است که برای عکسبرداری با عکاس همکاری لازم را انجام میدهد و با ژستهای منحصربهفرد خود و با یک کتوشلوار خوشترکیب، تصاویر زیبایی را تولید کرده و حتی در کمپین تبلیغاتی مجله معتبر نیویورک تایمز نیز ظاهرشده است.
جالب است بدانید که شهرت بودی بهصورت تصادفی ایجاد نشده است. صاحب بودی که ینا کیم نام دارد و وقت خود را برای خدمترسانی به بودی میگذراند، در خاطرات خود نوشته است که به خاطر بودی کار خود را در رالف لورن ترک کرد. وی ابراز داشته است که علت ترک کار به خاطر تمرکز و سرمایهگذاری روی برند سگ خود بوده است. این ریسک برای صاحبان کار حکم یک قمار را داشت که سبب شد سود هنگفتی را برای ایشان رقم بزند.
شهرت بودی مثل یک ویروس فراگیر شد و کیم وفونگ که مانند وبسایتهای تجاری که در جستجوی تبلیغات بودند خیلی سریع توانستند با برندهای تجاری و مطرح مانند Rockport Shoes and Gentleman’s Box در اینستاگرام حمایت شوند و بودی حتی کتاب مد خود را دارد.
فونگ به Business Insider گفت: او جالبترین و جذابترین سگ جهان است.
7 – تونا
تعداد دنبال کنندگان تونا در اینستاگرام 1.8 میلیون نفر است. تونا از خانواده شی هواهوا است. این سگ خوش عکس توانسته است که دنبال کنندههای بسیار یرا برای خود داشته باشد و با توجه به تعدد دنبال کنندهها برندهای مختلفی به دنبال آن هستند که با این سگ زیبا همکاری داشته باشند
کورتنی داشر، صاحب تونا، بر این باوراست: ” پیشنهادات خوب و جذابی برای تونا عرضهشده است و بسیاری متقاضی همکاری با وی هستند اما با نجش و سلیقه خود اگر حس کنیم نوع پیشنهاد با برند تونا تطبیق ندارد، دست رد به آن پیشنهاد خواهیم زد.”
این بچه تولهسگ با سازمانهای نجات حیوانات و مؤسسات خیریه همکاری میکند، او همچنین دارای یک فروشگاه اینترنتی است که لیوان، پیراهن و کالاهای دیگر را میفروشد.
.
8 – توست
تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام 370 هزار نفر است. این سگ زیبا همواره لباسهای گرانقیمت برای خود تهیه کرده است، بنا به گزارشها صاحب این سگ برای عروسی خود لباس عروسی مارچسا را تهیهکرده است و یک گردنبند الماس به ارزش صد و سی و نه هزار دلار نیز به گردن وی آویختهاند. این مورد و نوع لباس و پوشش توسط اکثر رسانهها موردتوجه قرار گرفت و انعکاس خبری فوقالعادهای داشت. او با همسر خود فین هارست (سگس که جفت توست محسوب میشود) بعد از ملاقات در یک موسسه خیریه ازدواج کردند.
این عروسی برای جمعآوری کمکهای خیریه توسط شرکت تبلیغاتی زولا انجام شد. زولا برای جلب کمکهای مردمی یک وبسایت برای ثبتنام عروسی را ایجاد کرد. مراسم این عروسی که تحت پوشش خبری بود، اولین حضور تبلیغاتی توست در رسانهها محسوب میگردد. توست نماینده برند DBA : Digital Brand Architects است و مارکهای بزرگی مانند Febreeze و Swiffer را تبلیغ مینماید. وی همچنین در حال حاضر چهره آخرین کمپین انتخاباتی پروژه پناهگاه پت است که در تبلیغات چاپی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر کشور ظاهر گردیده است. صاحب توست، کتی استورینو، به نیوزویک گفته است که وی خواهان آن است تا به کمک شهرت سگ خود درباره وقایع ناگوار و اسفناک در کارخانههای مربوط به تولهسگ اطلاعرسانی گستردهای را انجام دهد.
9 – تیدا سگ ایرانی
تیدا یعنی در خورشید. تیدا معروف ترین سگ ایرانی است در از نژاد ژرمن شپرد است که 3سال سن دارد .تیدا خانوم توسط مسعود رضوی مربی و صاحب اون ترتبیت شده و وابسته به هیچ ارگانی نیست(هلال احمر یا نیروی انتظامی) طبق صحبت های مربی اش تیدا در عملیات های نجات حضور فعالی داشته مثل پلاسکو و زلزله کرمانشاه. تیدا تمام صحبت های مربی اش را متوجه میشود و مو به مو اجرا میکند.تیدا علاوه بر اینکه زنده یابی و کارهای تجسسی انجام میدهد به نانوایی هم میرود نان میخرد .تیدا الان یکی از معروف ترین سگ های ایران است در اینستاگرام خود بیش 1میلیون فالوور دارد.