2 راه برای اینکه مردم را به به سوی استوری های خود جلب کنید:

اگر می خواهید مردم را به سمت وبسایت خود جلب بکنید، اینستاگرام  مجموعه از چالش های فوق العاده را به شما ارائه می دهد. خوشبختانه، استوری های اینستاگرامی راه های جدید و منحصر به فردی را برای برند ها برای به دست آوردن کلیک و بالابردن بازدید صفحه از طریق تعامل با مخاطبان اینستاگرامی تدارک دیده است.

ناتوانی در اضافه کردن یک لینک قابل کلیک و کپشن هایی خوب به زیر پست های اینستاگرامی کاربران را سال های سال نا امید کرده است.

فقط به وسیله ی یک لینک اصلی که در بیو اینستاگرامی خود استفاده میکنید، شما به صورت مداوم مجبور می شوید که از لینک ها خارج شوید، از یکی از نیاز های قابل خریداری اینستاگرامی استفاده کنید، و یا به مردم یادآوری کنید که از پروفایل شما دیدن بکنند.

به همین دلیل، اغلب اینستاگرام به عنوان یک ابزار چالش انگیز برای هدایت مردم دیده می شود.

اما استوری های اینستاگرامی به سرعت در حال تغییر آن احساس هستند.

استوری های اینستاگرامی یک ویژگی ساده، و موثر تر برای جلب مردم به سمت وبسایت یا وبلاگ شما و اینکه برندها این ویژگی را به عنوان بخشی ازاستراتژی بازاریابی اینستاگرامی خود سریعتر قبول کنند، آماده کرده است.

در اینجا چند راه فوق العاده وجود دارد که شما می توانید با استوری های اینستاگرام مردم را جلب کنید:

۱_برای جلب مردم به وسیله ی استوری های اینستاگرامی لینک ها را به آن اضافه کنید:

آموزش-اینستاگرام
آموزش-اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرامی شما تایید شده باشد، یا اگر شما بیشتر از 10هزار نفر فالوور و اکانت برای کسب و کار در اینستاگرام داشته باشید، جلب کردن مردم از طریق اینستاگرام هرگز آسان نخواهد بود.

یکسال پیش، اینستاگرام ویژگی جدیدی را به استوری های اینستاگرامی اضافه کرد که به شما اجازه می دهد تا به استوری های اینستاگرامی لینک ها را اضافه کنید که کاربران می توانند از طریق بالا کشیدن صفحه نمایش از آن دیدن بکنند.

اضافه کردن لینک ها به استوری های اینستاگرامی به مراتب بهتر از استفاده از لینک ها در کپشن هاست، بخاطر اینکه این ویژگی را به شما می دهد که از جلوه های ویژه در عکس ها، فیلم ها و طراحی ها برای جذاب کردن پست و جلب واقعی مردم به سمت لینک شما استفاده کنید.

همچنین تصاویر شما می توانند یک تیزر و یا یک پیش نمایش از آنچه که در وبسایت، فروشگاه آنلاین و یا پیج مورد هدف شما انتظار می رود باشد.

نکته مهم: گزینه “see more”  در استوری های اینستاگرامی بسیار کوچک است و به آسانی قابل مشاهده نیست، پس بهتر است از یک متن، فِلِش و یا ازدیگر ویژگیی های طراحی در استوری های اینستاگرامی استفاده بکنید.

 

بهتره این مقاله رو بخونی: 12 تکنیک دست اول برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2020

 

2_از هایلایت ها به صورت مداوم برای جلب مردم به وسیله ی استوری های اینستاگرامی استفاده کنید:

آموزش-اینستاگرام
آموزش-اینستاگرام

در هفته ی گذشته، اینستاگرام بزرگ ترین آپدیت خود در سال 2017 را منتشر کرد: هایلایت های استوری های اینستاگرامی و آرشیو ها. با استفاده از ویژگی های جدید، شما می توانید مجموعه های دائمی از استوری های اینستاگرامی را که در پروفایل جدید شما زندگی می کنند داشته باشید.

نه تنها اینکه هایلایت های استوری های اینستاگرامی یک راه عالی برای ابراز خلاقیت شما و نمایش محصولات شما است، بلکه آنها یک راه فوق العاده برای جلب مردم به بهترین راه ممکن است.

قبل از به روزرسانی، کاربران مجبور بودند که استوری های خود را در صف استوری های اینستاگرامی موجود در بالای صفحه پیدا کنند و یا از پروفایل شما دیدن کنند و بر روی عکس های نمایشی کلیک کنند.

ولی هم اکنون شما هایلایت های استوری های اینستاگرامی، شما می توانید استوری هایی را که به اشتراک گذاشته بودید را دائما یا تا زمانی که تصمیم به حذف انها می گیرید در قسما هایلایت های اینستاگرامی گروه بندی بکنید.

آنها مستقیما در زیر بیوی شما ظاهر می شوند و در بالای پست ها مورد نیاز شما هستند و به عنوان یک استوری تنها و مستقل وقتی که یک نفر بر روی آنها کلیک می کند پخش می شوند. پس این ویژگی عیناَ در جلوی چشم و مرکز پروفایل شما است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی