مدیریت صفحه اینستاگرامی شما
هرآنچه برای یک ارائه حرفهای در اینستاگرام به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
ساخت یک پیج اینستاگرامی
آیا هنوزم اینستاگرام بستر مناسبی برای گسترش کسب و کار و کسب درآمده؟
البته که اینطوره. فقط کافیه تصور کنید که شما غرفهای رو دارین که بیست و چهار ساعته از تمام ایران میتونن مشتری شما باشن. فروشگاهی که اگه اصولی مدیریتش کنی، درآمدت رو تضمین میکنه. پیج اینستاگرام یک بستر ایدهآل برای برندینگ، ایجاد تعامل با مشتری و در نهایت افزایش تساعدی فروش به حساب میاد. البته به شرط اینکه کار رو بسپارید دست کاردون تا تمام جنبههای پیج شما به شکل کاملا اصولی پیش بره و دیگه دغدغه افزایش فالوور، فروش، پاسخ دهی به کامنتها و دایرکتها، برنامهریزی کمپین تبلیغاتی و مسائل فنی دیگهی مدیریت پیج اینستاگرام رو نداشته باشی.
تولید محتوا اینستاگرامی
تولید محتوا مثل یک شمشیر دو لبهاس. تمام پیجهای موفق اینستاگرامی بدون شک تولید محتوای قدرتمندی دارن و البته از سمت دیگه، پیجهای ناموفق هم، که تعامل پایین و در نتیجه فروش پایینی دارن، صددرصد توی بحث تولید محتوا مشکل دارن.
تولید محتوا یعنی اینکه شما چطور خدمات و یا محصولاتتون رو به مشتری معرفی میکنید. قبل از هرچیز شما باید استراتژی محتوایی داشتهباشید. رقبا رو تحلیل کنید، نیاز مخاطب رو بسنجید و براساس تواناییهاتون، محتوا رو در اختیار مخاطب قرار بدین.
تولید محتوا برای مدیریت پیج اینستاگرام با تولید محتوا ها دیگه کاملا فرق داره باید کاملا تخصصی انجام شود .
انتشار محتوای تولید شده در قالب پست و استوری
زیبایی بصری میتونه کاری کنه که شما ساعتها توی یه پیج وقت بگذرونین و در نهایت به مشتری پروپاقرص خدمات یا محصولاتش تبدیل بشین.
باید بدونید که محتوای متنی و طراحی گرافیکی پیج اینستاگرام ، دوتا بازوی قدرتمندی هستن که شما میتونید با اونها سنگینترین وزنهها رو بردارید و به بیشترین فروشها برسید!
اصل کلیدی توی طراحی گرافیکی یک پیج اینستاگرام، اول از همه توجه به هویت برند شما، حیطه فعالیت، سلیقه و نیاز مشتریان و البته در نهایت تحلیل رقباست که باعث میشه با یک طراحی مطلوب، محتوا به بهترین شکل ممکن به مخاطب انتقال داده باشه.تولید محتوا در مدیریت پیج اینستاگرام خیلی مهم چون باعث برند سازی تصویری در ذهن مخاطب شما میشه یکی از وظایف مهم ادمین ایسنتاگرام طراحی اختصاصی برای پیج شماست .
پاسخگویی به دایرکتها
هدف نهایی اینجاست: ایجاد تعامل با مخاطب. یکی از مهمترین نکات در مدیریت پیج اینستاگرام، پاسخگویی به سوال مخاطبان در قالب کامنت و دایرکتهاست. پاسخگویی دقیق، سریع و دوستانه یکی از خدماتی هستش که ادمین اینستاگرام در اختیار شما قرار میده و به این ترتیب، با ایجاد تعامل، مخاطبان به مشتریان پروپاقرص شما تبدیل میشن.ادمین اینستاگرام باعث میشود در ارتباط نزدیک تر با مخاطب پیج بر قرار شود .
هشتکگذاری و ورود به اکسپلور
رفتن به اکسپلور، آرزوی هرکسیه که داخل اینستاگرام پیج داره. اما رسیدن به این آرزو، راه اصولی خاص خودش رو داره.
از تعداد و نوع هشتکها، تا موضوع محتوایی که تولید میکنین و طراحی گرافیکی اون همه و همه توی ورود به اکسپلور تاثیر دارن.
یکی از وطایف ادمین اینستاگرام انلالیز این موضوع هست پس میبینیم که ورود موثر به اکسپلور فقط از طریق یه تیم حرفهای و کاربلد که مدیریت پیج اینستاگرام رو دست بگیرن ممکنه.
طراحی کمپین تبلیغاتی
تبلیغات یعنی دست گذاشتن روی نیاز مخاطب و بعد تلاش برای رفع اون. دیگه دورهی تبلیغات تکراری و اصطلاحا زرد سر اومده.
یک کمپین تبلیغاتی حرفهای در راستای برنامههای برندینگ شما حرکت میکنه و در یک حالت اقتصادی، با صرف کمترین هزینه، بیشترین بازدهی رو برای شما به دنبال داره.
طراحی یه کمپین از تولید محتوا تا انتشار و جمع آوری بازخوردها، همه و همه کار یه تیم قدرتمند و کاربرده که روی مدیریت پیج اینستاگرام شما متمرکز باشن که بتونن هرچه سریع صفحه اینستاگرام شمارو رشد بدن0
جمعبندی؛ مدیریت پیج اینستاگرام چه خدماتی به شما میده؟
• تهیه استراتژی محتوایی
• تحلیل رقبا
• تهیه چشمانداز برند
• تولید محتوا براساس نیاز مخاطب و تواناییهای برد
• ارائه قالب منظم برای پست و استوری
• پاسخگویی به دایرکت و کامنت
• مدیریت رشد پیج با ورود به اکسپلور
• طراحی کمپینهای تبلیغاتی
• طراحی صفحه اینستاگرام شما
توی یه تیم مدیریت پیج اینستاگرام چه اشخاصی حضور دارن؟
• ادمین
• نویسنده محتوا
• گرافیست
• فیلمبردار و تدوینگر
• مشاور تبلیغاتی
• استراتژیست
و در نهایت؛ کسب و کارمو به اینستاگرام ببرم یا نه؟
این روزها تمام مشتریان شما دنبال این هستن که با راحتی بیشتر نسبت به قبل بتونن خدمات یا کالایی که شما ارائه میدین رو به دست بیارن. از طرف دیگه، توی بازار رقابتی امروز، شما نیاز به شناخته شدن دارین تا بتونین سهم خودتونو از بازار بگیرین و به رشد ادامه بدین. پیج اینستاگرام یعنی یه غرفه از فروشگاه شما داخل جیب هر ایرانی هست که با مدیریت درست پیج اینستاگرام ، به راحتی میتونین خودتون رو به عنوان یه برند شاخص به مخاطب معرفی کنید. با مدیریت پیج اینستاگرام شما هر چه سریع تر از رغبا خودتون پیشی میگیرین
پیشرفت پیجت رو خواهی دید
بعد از اینکه مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یونیک سپردید در ماه اول گزارش کلی از پیشرفت پیج شما برای شما ارسال خواهد شد . بعد از آن شما با توجه به میزان پیشرفت پیج خودتان که توسط تیم یونیک انجام شده است تصمیم خواهید گرفت که مدیریت پیج اینستاگرام شما را یونیک ادامه بدهد یا خیر.
نمونه پیچ های مشتریان
چرا باید یونیک مارکتینگ را برای مدیریت پیج اینستاگرام انتخاب کنیم ؟
یونیک مارکتینگ با بیش از ۳ سال سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ تواسنته رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید.
نمونه کار های ما در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام نمونه های زیاد و با کیفیتی است بعضی از پیج های مدیریت شده توسط یونیک مارکتینگ حدود ۱ سال است که در حال تمدید کردن قرارداد خود هستند و این خود نشان دهنده رضایت مشتریان است .
یونیک مارکتینگ دارای مجوز از ارگان های مربوطه از جمله وزارت صنعت معدن و تجارت است .
در کل یونیک مارکتینگ میتواند به صورت کامل با تیمی تخصصی ادمین پیج اینستاگرام شما بشود .