ساعت کاری 8:00-18:00

مدیریت صفحه اینستاگرامی شما

هرآنچه برای یک ارائه حرفه‌ای در اینستاگرام به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ساخت یک پیج اینستاگرامی

آیا هنوزم اینستاگرام بستر مناسبی برای گسترش کسب و کار و کسب درآمده؟
البته که اینطوره. فقط کافیه تصور کنید که شما غرفه‌ای رو دارین که بیست و چهار ساعته از تمام ایران می‌تونن مشتری شما باشن. فروشگاهی که اگه اصولی مدیریتش کنی، درآمدت رو تضمین می‌کنه. پیج اینستاگرام یک بستر ایده‌آل برای برندینگ، ایجاد تعامل با مشتری و در نهایت افزایش تساعدی فروش به حساب میاد. البته به شرط اینکه کار رو بسپارید دست کاردون تا تمام جنبه‌های پیج شما به شکل کاملا اصولی پیش بره و دیگه دغدغه افزایش فالوور، فروش، پاسخ دهی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، برنامه‌ریزی کمپین تبلیغاتی و مسائل فنی دیگه‌ی مدیریت پیج اینستاگرام رو نداشته باشی.

تولید محتوا اینستاگرامی

تولید محتوا مثل یک شمشیر دو لبه‌اس. تمام پیج‌های موفق اینستاگرامی بدون شک تولید محتوای قدرتمندی دارن و البته از سمت دیگه، پیج‌های ناموفق هم، که تعامل پایین و در نتیجه فروش پایینی دارن، صددرصد توی بحث تولید محتوا مشکل دارن.
تولید محتوا یعنی اینکه شما چطور خدمات و یا محصولات‌تون رو به مشتری معرفی می‌کنید. قبل از هرچیز شما باید استراتژی محتوایی داشته‌باشید. رقبا رو تحلیل کنید، نیاز مخاطب رو بسنجید و براساس توانایی‌هاتون، محتوا رو در اختیار مخاطب قرار بدین.
تولید محتوا برای مدیریت پیج اینستاگرام با تولید محتوا ها دیگه کاملا فرق داره باید کاملا تخصصی انجام شود .

انتشار محتوای تولید شده در قالب پست و استوری

زیبایی بصری می‌تونه کاری کنه که شما ساعت‌ها توی یه پیج وقت بگذرونین و در نهایت به مشتری پروپاقرص خدمات یا محصولاتش تبدیل بشین.
باید بدونید که محتوای متنی و طراحی گرافیکی پیج اینستاگرام ، دوتا بازوی قدرتمندی هستن که شما می‌تونید با اونها سنگین‌ترین وزنه‌ها رو بردارید و به بیشترین فروش‌ها برسید!
اصل کلیدی توی طراحی گرافیکی یک پیج اینستاگرام، اول از همه توجه به هویت برند شما، حیطه فعالیت، سلیقه و نیاز مشتریان و البته در نهایت تحلیل رقباست که باعث میشه با یک طراحی مطلوب، محتوا به بهترین شکل ممکن به مخاطب انتقال داده باشه.تولید محتوا در مدیریت پیج اینستاگرام خیلی مهم چون باعث برند سازی تصویری در ذهن مخاطب شما میشه یکی از وظایف مهم ادمین ایسنتاگرام طراحی اختصاصی برای پیج شماست .

پاسخگویی به دایرکت‌ها

هدف نهایی اینجاست: ایجاد تعامل با مخاطب. یکی از مهم‌ترین نکات در مدیریت پیج اینستاگرام، پاسخگویی به سوال مخاطبان در قالب کامنت و دایرکت‌هاست. پاسخگویی دقیق، سریع و دوستانه یکی از خدماتی هستش که ادمین اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌ده و به این ترتیب، با ایجاد تعامل، مخاطبان به مشتریان پروپاقرص شما تبدیل میشن.ادمین اینستاگرام باعث میشود در ارتباط نزدیک تر با مخاطب پیج بر قرار شود .

هشتک‌گذاری و ورود به اکسپلور

رفتن به اکسپلور، آرزوی هرکسیه که داخل اینستاگرام پیج داره. اما رسیدن به این آرزو، راه اصولی خاص خودش رو داره.
از تعداد و نوع هشتک‌ها، تا موضوع محتوایی که تولید می‌کنین و طراحی گرافیکی اون همه و همه توی ورود به اکسپلور تاثیر دارن.
یکی از وطایف ادمین اینستاگرام انلالیز این موضوع هست پس می‌بینیم که ورود موثر به اکسپلور فقط از طریق یه تیم حرفه‌ای و کاربلد که مدیریت پیج اینستاگرام رو دست بگیرن ممکنه.

طراحی کمپین تبلیغاتی

تبلیغات یعنی دست گذاشتن روی نیاز مخاطب و بعد تلاش برای رفع اون. دیگه دوره‌ی تبلیغات تکراری و اصطلاحا زرد سر اومده.
یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای در راستای برنامه‌های برندینگ شما حرکت می‌کنه و در یک حالت اقتصادی، با صرف کمترین هزینه، بیشترین بازدهی رو برای شما به دنبال داره.
طراحی یه کمپین از تولید محتوا تا انتشار و جمع آوری بازخوردها، همه و همه کار یه تیم قدرتمند و کاربرده که روی مدیریت پیج اینستاگرام شما متمرکز باشن که بتونن هرچه سریع صفحه اینستاگرام شمارو رشد بدن0

جمع‌بندی؛ مدیریت پیج اینستاگرام چه خدماتی به شما میده؟

• تهیه استراتژی محتوایی
• تحلیل رقبا
• تهیه چشم‌انداز برند
• تولید محتوا براساس نیاز مخاطب و توانایی‌های برد
• ارائه قالب منظم برای پست و استوری
• پاسخ‌گویی به دایرکت و کامنت
• مدیریت رشد پیج با ورود به اکسپلور
• طراحی کمپین‌های تبلیغاتی
• طراحی صفحه اینستاگرام شما

توی یه تیم مدیریت پیج اینستاگرام چه اشخاصی حضور دارن؟

• ادمین
• نویسنده محتوا
• گرافیست
• فیلمبردار و تدوینگر
• مشاور تبلیغاتی
• استراتژیست

و در نهایت؛ کسب و کارمو به اینستاگرام ببرم یا نه؟

این روزها تمام مشتریان شما دنبال این هستن که با راحتی بیشتر نسبت به قبل بتونن خدمات یا کالایی که شما ارائه میدین رو به دست بیارن. از طرف دیگه، توی بازار رقابتی امروز، شما نیاز به شناخته شدن دارین تا بتونین سهم خودتونو از بازار بگیرین و به رشد ادامه بدین. پیج اینستاگرام یعنی یه غرفه از فروشگاه شما داخل جیب هر ایرانی هست که با مدیریت درست پیج اینستاگرام ، به راحتی می‌تونین خودتون رو به عنوان یه برند شاخص به مخاطب معرفی کنید. با مدیریت پیج اینستاگرام شما هر چه سریع تر از رغبا خودتون پیشی میگیرین

پیشرفت پیجت رو خواهی دید

بعد از اینکه مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یونیک سپردید در ماه اول گزارش کلی از پیشرفت پیج شما برای شما ارسال خواهد شد . بعد از آن شما با توجه به میزان پیشرفت پیج خودتان که توسط تیم یونیک انجام شده است تصمیم خواهید گرفت که مدیریت پیج اینستاگرام شما را یونیک ادامه بدهد یا خیر.

نمونه پیچ های مشتریان

چرا باید یونیک مارکتینگ را برای مدیریت پیج اینستاگرام انتخاب کنیم ؟

یونیک مارکتینگ با بیش از ۳ سال سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ تواسنته رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید.
نمونه کار های ما در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام نمونه های زیاد و با کیفیتی است بعضی از پیج های مدیریت شده توسط یونیک مارکتینگ حدود ۱ سال است که در حال تمدید کردن قرارداد خود هستند و این خود نشان دهنده رضایت مشتریان است .
یونیک مارکتینگ دارای مجوز از ارگان های مربوطه از جمله وزارت صنعت معدن و تجارت است .
در کل یونیک مارکتینگ میتواند به صورت کامل با تیمی تخصصی ادمین پیج اینستاگرام شما بشود .

ادمین حرفه ای پیچ اینستاگرام به 1 نیاز مهم

ادمین حرفه ای مقدمه امروزه، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است. این شبکه اجتماعی، فرصت مناسبی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و محصولات یا خدمات خود را به…

اکسپلور اینستاگرام را فتح کنید 2023

در این مقاله مخفی ترین ترفند های اکسپلور اینستگرام گفته میشود اکسپلور اینستاگرام را فتح کنید یک ویژگی محبوب است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای جدید از کاربرانی را که دنبال نمی‌کنند، کشف کنند. این ویژگی می‌تواند یک فرصت…

ترفندهای IGTV اینستاگرام 2023

ترفندهای IGTV : IGTV یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو از اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای طولانی‌تر از 1 دقیقه را در اینستاگرام منتشر کنند. IGTV می‌تواند یک ابزار عالی برای کسب‌وکارها و افراد برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب…

فرمت محتوا در اینستاگرام با کدام بیشتر دیده شویم؟ 4 فرمت اصلی و ترفند ها

با کدام یک از فرمت محتوا در اینستاگرام بیشتر دیده شویم؟ فرمت محتوا اینستاگرام دارای طیف وسیعی از فرمت‌های محتوا است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که…

سئو اینستاگرام را با زیباسازی پیچ خود بهبود بخشید 2023

سئو اینستاگرام یا SEO اینستاگرام، به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که به بهبود عملکرد پیچ اینستاگرام در موتورهای جستجو کمک می‌کند. این امر می‌تواند به افزایش بازدید و تعامل پیچ شما منجر شود. یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند به…

ویژگی جدید اینستگرام که باید بدانید 5 مهره قوی

ویژگی جدید اینستگرام : اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است که به طور مداوم در حال توسعه و بهبود است. در سال 2023، اینستاگرام چندین ویژگی جدید را معرفی کرد که می‌تواند به کاربران کمک کند تا…

مدیریت پیج اینستاگرام در مشهد

حالا دیگر همه ی کسب و کارها بخش بزرگی از درامد خودشان را مدیون اینستاگرام هستند. اینستاگرام این صفحه ی محبوب و پرطرفدار به افراد و کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا با مخاطبان خود در ارتباط باشند و محتوای خود را…

به لایک محتوای پیچ اینستگرام بیشتر دقت کن 2023

لایک محتوای پیچ اینستگرام یکی از مهم ترین معیارهای موفقیت در این پلتفرم است. لایک ها نشان دهنده میزان علاقه کاربران به یک پست هستند و می توانند به افزایش تعامل با مخاطبان و بهبود رتبه بندی پست ها در…

ترندها ی روز اینستگرام پله موفقیت بازدید پیچ شما

چگونه با پیروی از ترندهای روز بازدید پست‌های اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟ ترند ها روز چیست؟ ترندهای روز، موضوعات یا محتوایی هستند که در یک بازه زمانی کوتاه در بین کاربران اینستاگرام محبوب می‌شوند. این ترندها می‌توانند شامل موضوعات،…

کپشن نویسی اینستاگرامی و راز هایی که کمتر کسی از آنها اطلاع دارد

کپشن نویسی اینستاگرام یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک پست اینستاگرامی است. یک کپشن خوب می‌تواند به شما کمک کند تا پست‌های خود را جذاب‌تر کنید، تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید و حتی نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.…

ریلز پر قدرت اینستاگرام را چطور به یک بمب بازدید تبدیل کنیم؟ 2023

ریلز پر قدرت اینستاگرام یک ویژگی محبوب در این پلتفرم است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه و جذاب ایجاد کنند. ریلزها می‌توانند برای اهداف مختلفی مانند سرگرمی، آموزشی و تجاری استفاده شوند. اگر می‌خواهید ریلز اینستاگرام خود را…

گربه های معروف اینستاگرام

در این مقاله میخوایم در مورد 10 گربه برتر اینستاگرام صحبت کنیم که هر کدام یک خصوصیت خاص دارند.شما هم اگه گربه دارین میتونید با خوندن این مقاله ایده بگیرید و گربه خودتون معروف کنید 1-گربه‌ی Nala (@nala_cat) یکی از…

ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام و کاربرد آنها

۱۰ ابزار مهم برای مدیریت پیج اینستاگرام : 1. Buffer – برنامه‌ای برای برنامه‌ریزی و انتشار پست‌ها در زمان‌های مشخص. 2. Hootsuite – ابزار مدیریتی برای مدیریت چندین حساب اینستاگرام به صورت همزمان. 3. Canva – برای طراحی گرافیک‌های پست‌ها…

روبیکا چیست و چه امکاناتی دارد؟

امروزه سبک زندگی ما به شکلی است که هرچه بیشتر ما را به سمت استفاده از امکانات آنلاین می‌کشاند. این اتفاق دو دلیل اصلی دارد، دلیل اول زمان کمی است که هریک از ما در اختیار داریم و بنابراین تلاش…

شرکت های دیجیتال مارکتینگ

شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ خدمات وسیعی را به صاحبان کسب و کارها ارائه می‌دهند. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: خدمات سئو طراحی و مدیریت سایت ایمیل مارکتینگ طراحی و مدیریت پیج‌های شما در شبکه‌های اجتماعی مثل…

راز موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

راز موفقیت کسب و کارهای اینترنتی افزایش فروش اینترنتی چرا به کسب و کارهای اینترنتی رجوع کنیم؟ پاسخ به این سوال ذاتی است. ما انسان‌ها اساسا و ذاتا به دنبال راه‌هایی هستیم که با صرف هزینه کمتر، حداکثر سودآوری را…

8 نکته برای مدیریت پیج اینستاگرام

8 نکته مهم برای مدیریت پیج اینستاگرام و طراحی آن نکات مهم برای مدیریت پیج اینستاگرام 1. هدف خود از راه اندازی و مدیریت پیج اینستاگرام را مشخص کنید لازم است بدانید که برای استفاده از اینستاگرام بایستی در ابتدا…

ادمین پیج اینستاگرام چه کسی است؟

ادمین پیج اینستاگرام چه کسی است؟ کسی که مدیریت پیج اینستاگرام را بر عهده می گیرد. کلیه ی امور مربوط به پیج از جمله انتشار پست،‌ لایک کردن و پاسخ دادن به کامنت ها و … به دست  او میباشد.…

شبکه اجتماعی توییتر چیست؟ (+شیوه بازاریابی در آن)

شبکه اجتماعی توییتر یکی از مهم‌ترین رسانه‌های مجازی است که با وجود فیلترینگ آن در ایران کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. توییتر این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از توییت ها و متن‌های تأثیر…

تدوین استراتژی اینستاگرام ،بهترین راهکار برای افزایش فروش

طراحی استراتژی اینستاگرام می‌تواند، باعث ایجاد تغییر و تحول چشم گیری در بازاریابی و افزایش درآمد شما شود. کافیست شما پرسونای مشتری خود را به طور کامل بشناسید، در نهایت می‌توانید از همه ظرفیت‌های اینستاگرام استفاده کنید. شبکه اجتماعی اینستاگرام…

بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی -استفاده از تمام توان در فضای مجازی

در میان دوستان و اطرفیان خود، چند نفر را می‌توانید پیدا کنید که در هیچ شبکه اجتماعی عضویت نداشته باشند و یا اصلا موبایل هوشمند نداشته باشند؟ این روزها که حتی مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها هم موبایل هوشمند و اکانت اینستاگرام…

2 راه برای اینکه مردم را به به سوی استوری های خود جلب کنید

2 راه برای اینکه مردم را به به سوی استوری های خود جلب کنید: اگر می خواهید مردم را به سمت وبسایت خود جلب بکنید، اینستاگرام  مجموعه از چالش های فوق العاده را به شما ارائه می دهد. خوشبختانه، استوری…

چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم؟

 درآمدزایی از اینستاگرام درآمدزایی در دنیای آنلاین یکی از مهمترین مباحثی است که این روزها به هر طرفی که نگاه کنید به هر نحوی درباره اش صحبت می شود. شاید یکی از مهم ترین منابع درآمدی افراد در سال های…

ترفندهای اینستاگرام

  ترفندهای اینستاگرامی که هر بازاریابی باید بداند:  اگر به دنبال یک استراتژی جذاب برای اینستاگرام تان هستید باید زیر و بم این پلتفرم اجتماعی را خوب بشناسید و مطمئن شوید هر بخش از آن را مثل یک متخصص می شناسید.…

بازاریابی دیجیتال در دوران ویروس کرونا: هر آنچه که باید در این زمینه بدانید

روش های بازاریابی دیجیتال در دوران کرونا این روزها به هر طرف که نگاه کنید همه از ویروس کرونا حرف می زنند. بعضی ها بیشتر از همه نگران سلامتی خود هستند و موضوع را جدی گرفته اند و برخی ها…

از کجا بفهمیم موفقیت ما در اینستاگرام چقدر است ؟ این محتوا به شما کمک میکند

با این معیارها موفقیت تان در اینستاگرام را بسنجید:  فرض کنید تازه می خواهید وارد دنیای اینستاگرام شوید و از آن برای رونق کسب وکارتان بهره ببرید. در این شرایط با موانع مختلفی روبرو خواهید شد که همه شان دست…

چگونه به یک اینفلوئنسر معروف در اینستاگرام تبدیل شویم ؟

چگونه اینفلوئنسر اینستاگرام شویم ؟؟  انسان ها وقتی به دنیا می آیند نیازهای مختلفی در درونشان دارند. یکی از این نیازها، حس احترام و دیده شدن توسط دیگران است. همه ما به نحوی این حس را در زندگی مان تجربه…

12 تکنیک دست اول برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2020

جدید ترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2020  در مقایسه با یکی دو سال اخیر، به دست آوردن فالوئر در اینستاگرام به مراتب سخت‌تر شده است. اگر بخواهید حساب کاربری خود را قوی‌تر کنید و تعداد فالوور های…

بازاریابی چریکی چیست؟ 7 مثال الهام بخش برای برند شما

عبارت “چریکی” شاید برای شما خیلی عجیب باشد. این کلمه شاید شما را به یاد جنگ و شورش بیاندازد. اما زمانی که در کنار واژه “بازاریابی” قرار داده می­شود، توجه افراد را به خود جلب می­کند. اما بازاریابی چریکی نوع…

آموزش صفر تا صد پینترست + تصویر

آموزش صفر تا صد پینترست + تصویر بیایید از ابتدا به بررسی این موضوع بپردازیم. همه افراد زمانی از یک نقطه ابتدایی شروع کرده­ و با صبر و مرور زمان به افراد حرفه­ای تبدیل شده­اند. برای تبدیل شدن به فردی…

آموزش صفر تا صد لینکدین در 9 قدم

راهنمای جامع LinkedIn ـ از مبتدی تا پیشرفته در 9 مرحله ساده امروزه ایجاد شبکه و ارتباط با سایرین بسیار مهم­تر از گذشته است. فقط 15% مشاغل موجود به صورت آگهی و تبلیغات معرفی می­شوند و این بدین معناست که…

8 حیوان خانگی معروف در اینستاگرام و داستان پشت آن ها

ما در اینستاگرام همیشه اینفلوئنسر های زیادی را مشاهده میکنیم که در حال فعالیت و اینفلوئنسر مارکتینگ هستند اما درصد خیلی کمی از آنها حیوان هستند بله درست فهمیدید حیوان ! شما میتوانید در این مقاله 8 حیوان معروف در…

راهنمای کامل اجرای اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2020

پادکست مقاله :    دقیقا دیشب بود که وارد مغازه شدم که برای فیلمی که میخواستم شب ببینم چیپس با تخمه بگیرم اما از بین تمام محصولات چیپس،  برند تردیلا رو انتخاب کردم حتما با خودتون میگید که چرا ؟…